2009. március 5., csütörtök

WOFok

Húzzák a fogamat: a hétvégén az összes járműnek egyszerre jár le a műszakija. Még a hét közben elvittem a Suzukit, hogy legalább azzal ne kelljen szombaton szenvedni. Meghúzták... (első kerékcsapágy)

Múlt hétvégén sajnos nem értem rá a Yamahán sem teló-szimmeringet cserélni, mert el kellett vinni a Coromandelre csapatni (túl sok profil volt még a csere-érett gumikon...). Bárhogy igyekeztem azonban, mégsem sikerült szövetig koptatni őket (de azért majdnem...). Viszont legalább a teló-olaj jól eláztatta a bal féknyerget (hurrá). Mindegy: úgyis meg akartam bontani már az első fékrendszert is: le kéne cserélni benne az olajat, mert szerintem eléggé vizes lehet. (Valószinűleg azért érződik úgy, mintha "tapadna" a fékkar; nem lehet pontosan adagolni a fékerőt.) Basszus, ahogy igy felsorolom látom, hogy ezen magában van legalább egy nap munka... :( És akkor a fűthető markolat még sehol nincs! Meg a zörgő lámpabúra. Meg a zörgő kipufogó. Picsába! Mindgyárt széthullik a motorom!

Már csak abban reménykedem, hogy legalább az újszerű állapotú Batmobile, és Busz csont nélkül átsuhan a vizsgán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése