2009. február 23., hétfő

Owhango-ig, és vissza

Közben rájöttem, hogy a motorozásról nem érdemes sok mindent dumálni; sokkal több értelme van csinálni... Azért felrakok néhány képet, meg ha sikerül, akkor videót is. Az oda-vissza 100 km off-roadra ráment az egész napunk úgy, hogy azért nem kapkodtuk el; mindenhol megálltunk fényképezni, meg pihizni. Sajnos nem is tudtuk úgy húzni neki, amennyire lehetett volna, mert bármikor jöhetett szembe másik motoros, vagy mountain-bike-os (Krisztián majdnem át is ment az egyiken). Egyébként senki más nem volt akkora túraenduróval, mint ő (egy régi 600-as XT-je van); ráadásul ő most volt életében először terepen (esett is olyanokat, hogy öröm volt nézni, hehe...). Én a két nap alatt egyet borultam (ami azt jelenti, hogy tényleg nem húztam neki eléggé...), de ez nyilván annak is köszönhető, hogy a megfelelő szerszámmal dolgoztam: egy pici DR 200-am van:



Én sem vagyok egy nagy spiller, mert néhány hónapja kezdtem endurózni, de ahhoz képest szerintem jól nyomom. A néhányszori Homokverem-beli gyakorlatozás alatt egészen belejöttem már.

Ez többek között azt irja, hogy pakolj be szerszámokat, és egyedül ne indulj el...


Innét kezdődik a 35 km


Ez én vagyok


Krisztián csapat az egyik gázlóban


Egy hengeres, hatszáz köbcentis szauna


Két igazán húzós gázló volt a túra alatt; a durvábbik után az én motorom kürtjének (gy.k.: duda) a házában lötyögött a víz:


Átmegyek én, vazze!


És ez volt a legsekélyebb keresztmetszete a pataknak... Ilyenből viszont sok volt:


Kis gázló



Kocsma az Owhango felőli végen


Krisztián pedig igy csinálta a nagyot visszafelé (ezt muszáj voltam a YouTube-ra, tölteni, mert úgy látszik, hogy ekkorát nem enged feltölteni a Blogspot - elég szar is lett ilyen nagyban):


"De kígyó, neked nincs is lábad!"


Folyt köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése