Egyik nap éppen hazafelé tartottam a délutáni csúcsban. Előttem két (három?) tetű lassú busz haladt, amit egy másik motoros srác próbált valahogy kikerülni. Én is mentem vele; pont a Waterloo stationnél tudtuk megelőzni; ott ahol a vágányok alatt megy át az út.
A következő két másodperc alatt a következők történtek:
- Eszembe jutott, hogy már régen nem néztem fel a lámpákra, mert próbáltam tapadni az előttem haladókra - lehet, hogy már az előző kanyarban is piroson mentem át? (Londonban nem lehet gecizni: itt menni kell, mert ha bizonyos pontokon nem húzod neki, akkor a következő zöldön nem érsz át...)
- Felnéztem. A híd alatt van egy lámpa, hogy a taxikat kiengedje Waterlooról, aztán egy autónyi hely, majd egy zebra. Ez a lámpa zöld.
- Hmmm. A zebra előtt van egy lámpa. És piros! Ez soha nem szokott piros lenni... De akkor ott az egy autónyi helyen kell megállni, ha az előző zöld???
- Visszafókuszáltam az útra. A motoros srác ott állt. Ez kellemetlen volt, mert én még húztam a gázt...
- Belenyúltam a fékbe, de láttam, hogy pont fél méterrel rövidebb a hely, mint ami nekem kéne.
- Nem akartam összetörni az ő motorját, úgyhogy elegánsan elhelyeztem az enyémet lapjával az övé mögé-mellé srégen, úgy hogy az első gumim éppen csak érintse az övét. A mozdulatsor precíz elvégzéséhez végig tartanom kellett a kormányt, tehát annak rendje és módja szerint mellé feküdtem.
Innetől minden úgy történt, mintha ezt a pályán naponta csinálnám... Ha már úgyis a kezemben volt a kormány, akkor már felállítottam a motort. A karbikból elfolyt a benya, tehát eltartott 7-8 másodpercig mire beröffent a gép. Mutattam egy thumbs up-ot a körülöttem figyelő többi motorosnak, aztán mentünk a dolgunkra.
A veszteség egy kuplungkar és az első sárvédő volt. A kuplungkar érdekes módon csak felkunkorodott, mint a malac farka. Aztán később a kiegyenesítési kísérletre tört csak el... Vettem egyet az Ebay-en.
A sárvédőt először elvittem egy műanyagoshoz meghegeszteni, de szerinte nem volt már javítható a törés. Kerestem egy bontottat az Ebay-en, de arról meg kiderült, hogy repedt... Itt besokalltam, és inkább megtaknyoltam az enyémet epoxi-gyantával.
Egy új sportmotoron ez a mutatvány valószínűleg többszáz fontra rúgott volna. Így kijött 25-ből. És legközelebbre is van epoxi-gyantám... :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése