2013. április 1., hétfő

Féknyereg (1. rész)

Ma délben úszásból hazafelé jövet beköszöntem Ice-T-nek. Meséltem neki a 40 fontos futómű-átnézést, meg a berohadt féknyerget. Mondtam azt is, hogy mindjárt nekiállok. Oké; majd benéz. (Nagyon megörült; szerintem alig várta, hogy valamilyen ürüggyel letiplizzen az asszony, meg a kölykök mellől... :)

Mire összeszedtem magamat, meg a szerszámokat, már ott is volt. Már a kerék-anyákat is alig bírtam leszedni, de a féknyereg tartó-csavarjai olyan szinten rá voltak rohadva, hogy nem tudtam vele mit kezdeni. Ice-T megígérte, hogy jövő héten megcsörrenti a másik haverját, akinek itt az utcában van egy garázsa aknával; ott majd szétborítjuk. Megegyeztünk, hogy addig kukázok egy teljes nyerget az Ebayen. Megnéztük: ott már csillogóan tisztát is lehet kapni 45 fontért, és nem biztos, hogy annyit megér a szopás, ami az eredeti kitakarításával jár... Vagy 20-ért van koszos - azzal meg lehet babrálni az autó szétszedése nélkül.

Még meglátom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése