2010. július 31., szombat

Érkezés Cairnsbe

Április 29, csütörtök

Hajnalban repültem Cairnsbe. Gyors búcsú után Lajos kivitt a reptérre. 6-kor indult a gép. Melbourne-ben kellett átszállnom; onnét 9-kor szállt fel a csatlakozás, ami fél 1-re ért fel Cairns-be. Így kerültem a 12 fok/szélviharból a 28 fok/100% páratartalomba. Ez azért már kellett, mint egy falat kenyér...


Nem csináltam semmi említésre méltót, csak bementem az első backpackersbe, ami szembe jött (nem foglaltam előre szállást), aztán kinéztem a holnapi búvár-túrát a Nagy Korallzátonyra. Hármat fogok merülni: egész napos program lesz. Remélem nem döglök bele (csak kb. 22 óra lesz a repülőút és az első merülés között az előírt 24 helyett).

Ja; meg punnyadtam egy kicsit a Lagoon-nál, mert ott lakom közvetlenül mellette. A Lagoon egy ingyenesen használható(!!!) sós-vízű medence a falu központjában, rögtön a tengerparton. Erre azért van szükség, mert a tenger itt nem alkalmas a fürdésre (apálykor fél kilométert kellene gyalogolni a vízhez a térdig érő sárban, hogy az ember megmártózhasson a medúzáktól hemzsegő öbölben...)





Nagy hirtelen ezt találtam a Lagoon-ról:



Ez egy kicsit off... A YouTube az előző lejátszása után feldobott egy másik random videót. Ezt már csak az nézze meg, akinek az előzőhöz is volt idegrendszere. Én nem tudtam, hogy sírjak, vagy röhögjek, aztán végül röhögtem :) Nem hiszem, hogy ez a Lagoon mellett van, de nem tudom nem belinkelni... :D




Riga-lánc lazaságú, mérsékelt IQ-val rendelkező fiatalokból a backpackersben sem volt hiány (megint csupa huszonéves sráccal/csajjal voltam egy dormban...):
- Hol voltál eddig? - kérdezte egy kanadai
- Sydney-ben, Melbourne-ben, meg Tasmaniában.
- Tasmaniában is? Az milyen?
- Mint egy kis Új-Zéland. Baszott hideg, de gyönyörű.
- Hideg? Mármint olyan Sydney-hideg?
- (Hülye vagy fiam! Ülj le! Egyes!) Nem: tényleg hideg...

Este sétáltam egyet a "belvárosban" - nem mintha sok értelme lett volna, mert Cairnsben semmi nincs - csak jól esett a trópusi levegőn izzadni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése