2010. június 14., hétfő

Melbourne, délután

Kicsit bele kéne húznom ebbe az élménybeszámolóba, mert ebben a tempóban durván háromnegyed évig fog tartani mire befejezem. Mindegy; most lefutom a kötelező Melbourne-ös fotóblog-kört, aztán majd meglátjuk...



Április 22, csütörtök, délután

Eddigre már kezdtem lemerülni, mint a Duracell-nyúl. A városba befelé menet a vonaton már aludtam, pedig még csak dél volt... Itt vannak a belvárosban készült képek. Kivéve ezt; ehhez a Mercihez még az utcából sem kellett kimennem:




Na ugye; mit mondtam!!! Itt sem általlják az olajfinomítókkal, gyárkéményekkel és konténer-lerakatokkal telebaszott megyét "garden state"-nek hívni.


Ez itt a Federation Square - a főtér. Ez mind ott van a Young & Jackson mellett :)

Flinders Street station (pályaudvar)


ACMI - Australian Centre for the Moving Image (MOZI, bazzeg!)


St Paul's Cathedral



A tipikus melbourne-i sikátorok kávézókkal, és pubokkal:






Collins Street (a Váci utca):






Itt majdnem láttam játszani ezt a csávót is, de végül nem bírtam kivárni, mire összeszereli a cuccát. Szerencsére meg tudtam állni, hogy egzotikus szuvenírként látatlanban (hallatlanban) CD-t vegyek tőle. Ott csak gitár volt nála, úgyhogy semmi nem utalt arra, hogy ilyen Jean Michel Jarre-os pszicho-zenét játszik (Én hosszú távon ideges leszek tőle; aki utálja, az nehogy kattintson!!!)


Windsor Hotel


Parliament of Victoria



A minden városban nélkülözhetetlen Kurva Magas Turista-Lehúzós Kilátó Torony:

Eureka Tower

villamos nagyban


Yarra River

Yarra-korzó


Nnna. Ez is megvan. A következő posztban mérsékelten sikeres Great Ocean Road-kirándulás! Addig szörfözhettek másfelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése