2013. szeptember 6., péntek

Semmi

Megvolt a Peak Districtes túránk. 700 km-t tettem bele végül Bumble Bee-be. A környék nagyon szép volt. Pár éve még valahogy utáltam a birkák-uralta kibaszott üres zöld dombokat, de most valahogy nem tudtam fintorogni rájuk, mert meglepően erősödik a honvágyam...

Egyébként elérhető közelségű, alacsony forgalmú szerpentinek hiányában már több mint egy éve nem motoroztam egy rendeset, úgyhogy most már attól is körbeért a szám a fejemen, hogy Kasiával a hátam mögött volt egy párszor 10 km, ahol tolhattam le a sportmotorosokat az útról.

Sajnos a munkaszüneti napok által kijelölt hosszú hétvégéken még vidéken sem tud az ember elszakadni a tömegtől, mert minden környék tele van turistával. Egyre jobban zavar ez a kurva sok ember. ("Jók a pogromok. Minden jó, csak sok köcsög van.")

Ez most ilyen morgósra sikerült. :(

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Ez megvan?

      http://www.youtube.com/watch?v=cvUpQTT3eNY

      Ha hozzám elért Aucklandbe, akkor azt gondoltam volna, hogy Magyarban ezt mindenki ismeri... :)

      Törlés
    3. Szégyenkezve vallom be, hogy én erről lemaradtam. :(

      Törlés