2013. június 7., péntek

Csak gyorsan...

...elmondom, hogy mi történt az elmúlt három hétben, mert most eléggé belehúztam.

Először is vettem egy motort. Természetesen első szériás, ezerkettes XJR - mert az olcsó, és finom. Ezen kívül itt garázs hiányában nem szeretnék egy drága motort rohasztani ponyva alatt az esőben. Ez eléggé öregecskedő (70 ezer km van benne), tehát pont leszarom, hogy megrágja az idő(járás) vas foga. Azért annak nem örülök, hogy egy hete még az egyik teló-szimmering is elfáradt rajta, és azóta iraki olajkutakat porig alázva nyomja ki magából a fekete aranyat. Emiatt mondjuk a bal oldali féknyergem, meg a zsír-új első gumim is elég jó kenést kap, de majd legfeljebb korábban fékezek, meg majd balra nem döntök akkorákat amíg kitalálom, hogy hogyan csináljam meg szerszám nélkül...


(Igen; tudom, hogy sárga, de ez volt occsó...)

A másik nagy újság, hogy elköltöztem a litvánoktól. Tomi és Anita közreműködésével kivettem egy szottyadt studio-t Finchley-ben nagyon olcsón. Ez azt jelenti, hogy csak egy kicsivel kerül többe, mint amennyiért utoljára Aucklandben a két hálószoba plusz nappalis, három szintes, hátsó kertecskés, garázsos, durván négyszer ekkora területű házat béreltem... De azért nem sírok, mert ez legalább nagyon jó helyen van. Egyrész fél óra motorozásnyira az irodától, másrészt meg elég jó a környező infrastruktúra: járó-távolságban van két metró-állomás, egy közepes Tesco, Costa-kávézó, gyulai kolbász, Túró Rudi, vaníliás karika és a kedvenc szlovák "Mila"-nápolyim (magyar- és Eastern European boltok). Ja, és nem utolsó sorban egy motoros bolt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése