2009. április 5., vasárnap

Rarotonga - videó melléklet; egyebek

Majdnem elfelejtettem! Van néhány videó is.

Mielőtt eljöttünk Bogi elvállalta, hogy kézbesít egy üdvözlőlapot kolleganőjétől, Mel-től a Rarotongán élő unokabátynak, Brown-nak. Átadtuk. Brown elolvasta, majd elhatározta, hogy bokros teendőit megszakítva készít egy válasz videóklipet, amiben boldog szülinapot kíván az uncsihúgnak:




Dokumentáltuk a piaci táncoló csajokat is. Sajnos a seggrázós táncot elmulasztottuk felvenni... :(



Azért, hogy ez a post ne legyen ilyen rövid, még hozzáteszek néhány teljesen érdektelen hülyeséget is.

így néz ki a cook-szigeteki jogsim:

Nem röhög!



Más. Az első flakon purhab selejtes volt, így csak most tudtam leszigetelni a lefolyót:

ilyen volt...


...ilyen lett


Ezen még azért igazítok egy keveset...

Más. Ma reggel Clevedon felé járva végre hosszabban is tudtam tesztelni a Yamahán levő gumiszettet. Tényleg csodát tett a motorral, mivel kétségem nincs afelől, hogy a - szintén mostanában felszerelt - dugattyút imitáló szelepsapkák csak egészen kis mértékben járulnak hozzá a futómű drámai feljavulásához...:



A gépen egyébként még mindig nincs műszaki, mert csak most sikerült kölcsönkérnem a preciziós célszerszámot, ami a villa szétbontásához kell:



Igen; egy szaros zártszelvényről van szó, ami ugyan minden rendes (szeméttel teli) garázsban megtalálható, de úgy látszik, hogy az enyém még mindig nem áll azon a szinten. Pedig igyekszem gyűjtögetni...

A lényeget a végére hagytam. Tegnap este elmentünk a SkyCitybe; gondoltam, hogy most végre kipróbálom a pókert élesben. 1/2, vagy 2/3 dolláros blind-struktúrában lehet játszani (nyilván No Limit Hold'em-et). A beülő a kisebb téten 60-100 dollár. 100-ért vettem zsetont, mert még az is elég karcsú a vakokhoz képest (meg egyébként is kényelmesebben érzem magam deep-stack). Az egészet csak rendkívül indokolt eseten voltam hajlandó elveszíteni... Végül 125 dollárral álltam fel az asztaltól kicsit több, mint egy óra múlva, mert nagyon szarul ment a lap. Három játszható lapom volt ez idő alatt:
- egy 5-ös pár (flop semmi, emelésre eldob)
- AQ off (preflop emelésre pozícióból call, majd a T, J, meg még valami flopon emelésre eldob)
- a harmadik lapom (ami igazából az első volt) egészen érdekes partiba torkollott:

Alapszituáció: a 4. game, amióta leültem. Még kicsit megilletődve mindig arra koncentrálok, hogy akkor most hogy is megy ez a játék (hónapok óta nem játszottam már)??? Cut-off-on ülök, QJ off-ot kapok kézbe. Előttem jó néhány limp után 10 dollárig emelek (már itt többet kellett volna, mert volt vagy 4 limpelő). Ketten jönnek be; a button eldobja. A flop: TTA, szivárvány. Körbe-csekkelünk. Turn: K. Erre az elöl ülő csávó (aki egyébként a három leosztásból, amit eddig láttam kettőben legalább 40-40 dollárt kaszált be) emel 20-at. A harmadik srác eldobja; én tartom (már itt vissza kellett volna emelni...). River: Q. Nabazmeg. A csávó csekkel. Nekem a következő dolgok futottak át az agyamon:


  • a srácot épp az egyik előző játszmában láttam check/raise-elni, tehát legalábbis ismeri ezt a műveletet... :)

  • semmit nem tudok még az asztalon folyó játék képéről sem, nemhogy a játékos-állományról

  • szeretném nem 10 perc leforgása alatt az összes pénzemet elveszteni

  • Negreanu majdnem 300 ezer dollárt bukott egy ehhez hasonló (de ennél sokkal kevésbé veszélyes) board-on a rivert check/raise-elő Gus Hansen ellen azzal, hogy megadta az all-injét (az egyik legérdekesebb parti, amit valaha láttam):



  • nekem még egy szakadt full-om sincs



Nem nehéz kitalálni: beszartam, és elcsekkeltem. Szerintem nem teljesen indokolatlanul. (A véleményeket a kommentek alatt várom; beállítottam, hogy ne kelljen hozzá már regisztrálni.) A csávónál K9 volt... Jellemző rám, hogy túlkombinálom: online is így kezdtem el játszani.

Ezt az egyetlen partit nyertem egész idő alatt. A nyereményt bekotorva kicsit megnyugodtam; a következő 10 percben le is jött, hogy tényleg nem Gus Hansen-ek, meg Daniel Negreanu-k ülnek az asztalnál (az egyik még meg is kérdezte, hogy miért nem emeltem...) Az egész előtt örültem volna, ha pénzemnél maradva állok fel az asztaltól; most már egy kicsit sajnálom, hogy nem ment jobban a lap, mert akkor itt egész szép summát lehetett volna kivenni. Feltétlenül vissza fogok menni; ha tipikusan ilyen felkészültségű pókeresek ülnek a kaszinóban, mint most, akkor egyértelműen van keresni valóm közöttük... (Jellemzően "95 off"-típusú lapokkal 2 párt floppolva húzták be a potokat.)

Ja; Bogi meg ruletten nyert újabb 20 dollárt! (Jéééj)

2 megjegyzés:

  1. Ulti Hold'em-ben is órákig gondolkodtál a sítúrán, pedig már elfogyasztottunk jelentős mennyiségű (és magas szárazanyagtartalmú) forralt bort.

    -gaf

    VálaszTörlés
  2. :) Ja; hát az ultiban ráadásul 10 lap van az ember kezében! Ki tudja a megfelelőt hamarjában kiválasztani annyi bor után???

    VálaszTörlés