
Nekem egészen használható bütykös gumik vannak fenn, mert hiába használom főleg munkába járásra a gépet; az a 10 százaléknyi off-road használat élvezhetetlen lenne aszfaltra való abroncsokkal. Mondjuk tudnék még használni plusz 15-20 lóerőt is, de hát nem lehet minden tökéletes... Először valami öreg power-szelepes kétütemű 250-est akartam venni, mert az Imi szerint az "letépi a tökömet". Az évtizednyi Simsonozást, MZ-zést és olaj-törölgetést felidézve viszont papirkutya lettem; jó lesz nekem egy gyengécske négyütemű is (túl sok pénzt nem akartam kiadni egy 400-asra). Végülis nem akarom felszántani vele az egész határt (dehogynem...). Ezen kivül a négyütem nem is zabál annyit (Nem mintha ez többet számitana, mint egy pár dingókutya-vese, de hát valamivel önigazolnom kell magam...).
Szóval Krisztián megszenvedett a dagonyás gödrökkel... Ebbe például vagy fél köbméter korhadt fát beletermeltünk, mire ő is nekivághatott (hiába tűnik úgy; nem lehetett kikerülni, és kb. térdig ért a sár):
A track második fele egyébként a hegyoldalban kigyózott végig olyan 3-4 méter szélességben:
A kilátás nem volt gyenge...
Itt még agresszív:
De a végére eléggé lekókadt...
Végül egy gravel-road-ra lyukadtunk ki. Én szivesen megcsináltam volna a tracket visszafelé is, de nem akartam, hogy Krisztiánnak elmenjen a kedve az egésztől, igy a főúton motoroztunk vissza a campsite-ra. Egy six-pack - nem túl sietős - felszippantása után pakoltunk, és már nyomultunk is haza...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése