2013. január 27., vasárnap

Takeaway Country - Eastenders Kebab

Ha már annyi szó esik a kajáról, elhatároztam, hogy új sorozatot indítok a blogon belül. Itt a gettóban is - ugyanúgy mint bárhol máshol (nem csak) ebben az országban - nagy divat nem főzni, hanem átugrani a sarki kínaiba, vagy más egyéb gyors-kajáldába. Igen: a múltkori alkalomtól függetlenül általában én is lusta vagyok főzni, de egy személyre nem is nagyon lehet, úgyhogy nekem legalább van legitim kifogásom... Nagyjából félúton tartok a környéken elszórt helyek feltérképezésében, és sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy a helyzet kiábrándító. Az új sorozatban végigveszem az utcában felvonultatott takeaway-arzenál tagjait.

1. rész: Eastenders Kebab


Nagyon utálom az olyan kebabosokat, amelyeknek a rostján a hústorony NASA-mérnökök kreációit porig alázóan tökéletes tizenhatszög-alapú hasábra fűzve forog a fűtőszál előtt. Ezeknek a helyeknek a közös ismérve az, hogy amikor az egyszeri éhes jómunkásember betéved, hogy egyen egy kebabot, akkor azt a pult alóli bödönbe félrerakott tegnapi hússal töltik meg. Így legalább nincs kivételezés: a frissen sülő bárány megtekintése után minden vásárló konzekvensen állott húsból készülő kebabot fogyaszthat. A sarki "Eastenders Kebab" ennek az iskolának a büszke képviselője. Ennek ellenére másodszor is bementem hozzájuk, mert naivan arra számítottam, hogy a pizzát nem tudják elkúrni. Tévedtem: a "Chicken Supreme" nevű kreáción levő 4-5 napja kisült csirkehús nálam végleg kibaszta a biztosítékot.

Értékelés: 1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése