2010. december 10., péntek

Bölcsi, ovi, és általános

Mivel egyre nagyobb a forgalom ezen a blogon, ezért megint tisztába kell tegyek valamit. Ha még nem tették meg, akkor a magyarországi regulárok legyenek szívesek most elolvasni ezt!

Akinek nem inge, az úgysem veszi magára. Amikor elkezdtem írni, akkor ez volt a blog alapköve. És most is ez.

Mindenki saját felelősségére olvassa tovább ezt a posztot, mert meghülyültem! Ez megint csak egy napló-bejegyzés lesz, ami kizárólag magamnak szól. (Azért remélem, hogy öt év múlva ezt a posztot is be tudom majd linkelni az aktuális pillanatban...)

Az ember dolga öt éves koráig az, hogy megtanuljon járni és beszélni. Hat éve élek Zélandon, és az első ötben megtanultam.

A következő öt év arról kell, hogy szóljon, hogy írni-olvasni kell tanulni. Szerintem hat éves koromra már olvasni is nagyjából tudok. Most írni szeretnék. Valamennyire már megy ez is, de még nem tökéletes. Az a bajom, hogy már most szeretném elkezdeni a középiskolát, hogy magamnál nagyobbakat korrepetáljak... Szeretném, ha mindenki rám szólna, hogy még pisis alsós vagyok! De nem az alsósok, hanem a nálam nagyobbak!!! Sajnos én még nehezen tudok különbséget tenni köztük. (Azért igyekszem.)

A lényeg, hogy nem akarok senkit járni tanítani. És aki a gatyámba kapaszkodik, hogy úgy próbáljon meg felállni, abba bele fogok rúgni. Sajnos el fogom követni azt a hibát, hogy belerúgok abba is, aki csak azért nyúl a seggemhez, hogy engem segítsen felállni. Tőlük már előre bocsánatot kérek.

Akiket most alsóban megverek, azok közül biztos lesznek jó néhányan, akik később a barátaim lesznek. És remélem, hogy nem fogom bánni, ha később jogosan jól pofán basznak a régi sérelmekért...

...


Bazmeg, de szarul írok még...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése