Legnagyobb kibaszás a zélandi motoros-fiával a 6 havonta kötelező műszaki. (Leszámítva persze a guszustalanul igazságtalan mértékű REGO-díjat, de ebbe most inkább nem megyek bele...)
Mivel a szezon legnagyobb jóindulattal is minimum 9 hónapig tart, ezért azt képtelenség egy szervízzel áthidalni elejétől a végéig. (Másnak biztos sikerül, de én évente 10-12 ezret motorozom.) Ez azzal jár, hogy az évben egyszer mindig arra eszmélek, hogy gurulás helyett az izzó napsütésben valamit javítanom kell a vason, ami rendszerint nagyon mocskos... Most tavasz elején már azt hittem, hogy a több hétig tartó nagyszervíz (amihez még Pukke, és Gábor is asszisztált) leveszi a vállamról a gondot legalább a következő télig, de nem így történt.
A defektről már meséltem: kénytelen voltam 40 dollárt invesztálni egy pár levetett sport-gumiba (TradeMe). A hátsó már fent van, de közben kiderült, hogy valószínűleg az elsőt is fel kell tenni, mert azon sincs már elég profil. A vásárolt sport-gumival ugyan már csak jobbra lehet kanyarodni, mert a szocialista beállítottságú versenyző a bal oldalát totál ledarálta, de a WOFon még szerintem átmegy (ezzel majd kénytelen leszek clockwise megkerülni a Coromandelt...)
Most vettem ki a kereket, és kiderült, hogy a fékbetétek is elfogytak elöl... És nem elég, hogy az enyémen levő Brembo nyergekbe nyilván arany-árban adják a betéteket (a múltkor már megkérdeztem), hanem még retteghetek, hogy bele tudom -e majd gyilkolni az új szettet.
Megint két napi szopást, és 50 dolláros gumigyűrűket vízionálok...
2011. március 8., kedd
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
segítsek? :)
VálaszTörlés