2015. április 11., szombat

Az ördög Lexusa

Huh. Most ébredtem fel.

Azt álmodtam, hogy a Lexusszal felhajtottam valami járdaszigetre, és felakadt. Aztán miután lekecmeregtem, kigyulladt a "check engine". Később pedig a dunakeszi garázsunkban (ahová nem tudom hogyan került) indítózva egy durranás után égett szagot árasztott (pont, mint a Legend-em annak idején az aucklandi Spaghetti-junctionben).

Viktorral ültünk a kocsiban. A motorházt felnyitva vastag fekete füstfelhő szállt fel. Aztán láttuk, hogy a biztosíték-tábla diszkréten ég. Aztán egyre több minden. Vadul rohangáltunk a garázsban egy oltó-készüléket keresve, de nem találtunk. (A dunakeszi garázsunkban ez tényleg így történt volna...) Aztán ordítva felrohantam a lakásba, és Apám futott le, hogy egy habbal-oltót elsőre előrántva a káoszból eloltsa az akkor már plafont nyaldosó lángokat.

Az autó azonban nem feketére égett. Az oltó-hab lefolyt, és egy nagyon szép, fém-tiszta (DeLorean-szerű) kasztnit hagyott maga után. A motorházból a motor "elpárolgott", és csak a váltó maradt meg a hajtáslánccal. Értetlenül, de abszolút hidegvérrel lebiggyesztettem a szám, és elhatároztam, hogy akkor végre megint veszek egy MX-5-öt.
Ekkor ébredtem fel...

Valaki, aki ezoterikusan képzettebb nálam (vagy ne adj' Isten van egy Álmoskönyve, amiben talál fejezetet a lángoló Lexusról) kommentelje már be légyszi, hogy el mit jelent!

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az autó múlt hétvégén szakszerű felkészítés után elvitt minket Párizsba, és vissza. (Előző délután belenéztem a motorházba ellenőrizni, hogy mállanak -e már a szíjak. Nem tudom, mit csináltam volna, ha igen, de szerencsére nem így történt...) Ezért is nem volt Kuba-poszt, de mindjárt jön...

2 megjegyzés:

  1. Az álom a következő:
    -Tesód jelenléte az álmodban intő jel egy régi, vele szemben elkövetett bűnöd miatt és megszólalt a lelkiismereted: te voltál aki véletlenül túlerőltette a joystick-et a "Wizard of Wor" üres pályáján de te ráfogtad (miután a tűz gomb beragadt).

    Azzal, hogy álmodban ott ült melletted: megbocsátott neked, közösséget vállalt az életben utána következő IT/PC iparág related soha véget nem érő szívásokért.

    A kocsi kiégése majd a fémtiszta kasztni megpillantása egyfajta katarzist, megtisztulást jelent a sok keleti vas tákolása, olajsara, 2T bűze után után.

    A poroltó kifolyó habja a sok fröcsögő, okoskodó barát és ismerős "megmontam előre hogy.." kezdetű jó tanácsait jelképezi hiszen ők szóltak...
    Tudták előre hogy csapszeges a kis ETZ, de TE nem hittél nekik és megvetted majd megismerted a "cápafogas" kifejezést is.
    Igaz, "ők" még egy 10-es kulcsot se fogtak soha de tudták.

    Az álmod vedd komolyan! Új életet kezdődött számodra.
    -Bármennyire csábító is hogy egy darab dróttal javítsd a Lexust, ne tedd. A gyári 5W40-es kell bele nem pedig a fél doboz megmaradt "hidralika" olaj. A kopott hátsókra nem tekinthetsz "slick"-ként, vegyél csak újat.

    Fura is lennél a kocsi alatt fekve Kensigtonban a gyíkbőr cipődben rózsaszín ingedben egy boldog mosollyal a képeden: "KIJÖTT a berohadt leeresztő csavar..!!!"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tibi bazmeg, nem néztél te egy kicsit túl sok ATV-t??? Ennyi baromságot a Gyurcsók, meg a Csernus még együttes erővel, a homlokukon dagadó erekkel megfeszülve sem tudnának összehordani... :)

      Törlés