2021. március 8., hétfő

Hello Magyarország!

Berendezkedésem első hete - a várakozásoknak megfelelően - kisebb-nagyobb fennakadásokkal kezdődött. Már az országba való belépés tartogatott baljós előjeleket: a gép rossz irányból fordult rá reptérre (WTF?!? - #1), úgyhogy meg kellett szakítani a leszállást, és tenni egy extra kört. Leszállás után az útlevél-ellenőrzésre kb. egy órát kellett várnunk, mert az informatikai rendszer letérdelt a nap közben elvégzett frissítés (WTF?!? - #2) következtében, és a kettő supportos kollegából (WTF?!? - #3) az éppen ráérő nem tudott elég gyorsan úrrá lenni a helyzeten. (Máris otthon érzem magam...)

A hét hátra levő része ehhez képest viszonylag olajozottan haladt:
  1. átvettem Viktor autóját
  2. Keszin (félig) kipakoltam az ide költöztetett cuccaimat
  3. motoromat életre keltettem 2 hengerrel
  4. leeresztettem belőle a megromlott benzint, és egy kanna friss 100-assal életre keltettem a másik 2 hengert is (sajnos így pont lemaradtam az egyetlen motorozható napról a héten... :( )
  5. a hétvégén felvittem Miskolcra a tévémet, és átvettem a lakást (itt birkóztam egy kicsit a kombi-bojlerrel is, de az már szóra sem érdemes...)
  6. vettem egy kanna kitűnő, reduktívan kierjesztett, de hordóban érlelt furmint-hárslevelű cuvée-t Mádon egy nagyon kedves milftől

Most így leírva ez egészen szép teljesítménynek tűnik - bár egy kicsit bosszankodtam amiatt, hogy az előzetes megegyezés ellenére a szomszéd nem hajlandó megosztani a netjét Miskolcon. Anélkül sajnos egyelőre félkarú óriás vagyok, mivel közben dolgoznom is kell, úgyhogy amíg szerzek netet, addig visszajöttem Keszire...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése