2010. április 15., csütörtök

Influenzaoltás

Két hete lehetett a cégnél oltást kapni influenza ellen. Gondoltam, hogy mivel soha nem szoktam influenzás lenni, ezért egy kis gyakorlatozás nem árthat a szervezetemnek, úgyhogy beadatom: hátha később felkészültebben fogja fogadni a madár/disznó/egyéb exkluzív influenza járványokat.

Tegnap estére érett be a dolog... Miután hazajöttem az irodából, másfél óra alatt belázasodtam, és gyakorlatilag lebénultam az összedrótozott karomra (az pedig a jobbik). Elég szar az ügyetlenebbik kézzel zuhanyozni, fogat mosni, teát főzni, kinyitni a kibaszott cukros dobozt, stb... Felvettem alváshoz a termo-pulcsit, és melegítőt, egy sapkát, és egy gyapjúzoknit. Feltoltam a fűtést 27 fokra (köszi Gábor: mégis jó a radiátor, csak 2 fokkal alacsonyabbra kell beállítani, mint amit szeretnél) Zsuzsi hozott át filmeket, úgyhogy befeküdtem a TV elé egy matracra a dupla paplan alá, és vigaszul megnéztem az "I am legend"-et.

Ha valaki nem látta volna: hemzseg a kliséktől, és vontatott, de legalább az egész emberiség kipusztul benne egy vírustól. Remekül szórakoztam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése